پیشنهاد فرهنگی آخر هفته؛

از تماشای نمایشی با بازی احسان کرمی تا روایت هست و نیست در یک نمایشگاه

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذاربا خانواده به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذاربا خانواده و دوستان بدست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از  مسائل روزمره کند.

 
سینمایی آخر هفته:
 
فیلم سینمایی وارونگی، فیلمی به کارگردانی بهنام بهزادی در ژانر اجتماعی است.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده: سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آن ها که در گذشته ناکام مانده، حالا در آستانه شکل گیری دوباره است.
 
سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا، علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات، عباد کریمی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 
تعطیلات آخر هفته می‌تواند فرصت مناسبی برای تماشای یک فیلم در سالن تاریک سینما همراه با خانواده و دوستان باشد. این فرصت را از دست ندهید.
 
 
تئاتر هفته:
 
نمایش«آیس‌لند» نمایش‌نامه‌ای دیدنی از نیکولاس بیلون برای نخستین‌بار در ایران به کارگردانی آیدا کیخایی در  تئاتر باران اجرا می‌رود. آزاده صمدی، احسان کرمی و فهیمه امن زاده در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
 
سایر عوامل این اجرا عبارتند از:
 
نویسنده: نیکلاس بیلون، مترجم: زهره جواهری، طراح و کارگردان: آیدا کیخایی، دراماتورژ: محمد یعقوبی، تهیه کننده: کمپانی تئاتر باران، مدیر تولید: محمد قدس،سرمایه‌گذار: سینا فراهانی
طراح پوستر و بروشور: امیر اسمی.
 
 
گالری هفته:
 
نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «نهست» امروز 9 دی ماه 1395 ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران، گالری تابستان گشایش یافت.
 
در این نمایشگاه 24 عکس از شش عکاس؛ بابک برزویه، بهزاد استادیان، سوسن صمدی، سیاوش محسنی، احمدرضا ناطق الهی و سینا سیاوشان به نمایش در می آید. همچنین چند اثر چیدمان محیطی توسط شهرزاد اکبری در فضای گالری به اجرا در می‌آید.
 
مجموعه عکس های این نمایشگاه اشاره به نبودن هایی در محیط پیرامون دارد و مخاطب می تواند با تامل در عکس ها، مصداق این نیستی را در زندگی و پیرامون خود بیاید و نهست روایت شده در عکس را در ذهن و حتی به مرور در زندگی خود هست کند.
 
 
فیلم تلویزیونی هفته:
 
فیلم تلویزیونی «سایه‌بان» به کارگردانی «مسعود تکاور»، پنجشنبه 9 دی‌ماه ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
در خلاصه داستان فیلم با بازی «حسن جوهرچی»، «مریم کاویانی»، «محسن افشانی» و «مجید مشیری» آمده است: بعد از انتخابات 88 در آستانه‌ی عاشورای حسینی، دکتر «پگاه نکویی» که مسئول بخش جراحی یکی از بیمارستان‌های تهران است حضور طیف‌های مختلف مردم را در کنار هم می‌بیند. «فرخ» که در بین جوان‌های معترض است سعی دارد که مانع جر و بحث‌ها شود. «پگاه» هم با روحیه دادن به همراهان مصدوم سعی دارد آرامش را در بخش اورژانس حاکم نماید. اما با مرگ جوانی که جوان‌های معترض با خودشان به بیمارستان آورده‌اند اوضاع وخیم می‌شود. جوان در حین عمل جراحی دچار ایست قلبی می‌شود. ولی ...




انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار