جشنی برای سی و هشت سالگی این انقلاب الهی ، اما امسال سالگرد این پیروزی بزرگمان مصادف با ایام فاطمیه شد مصادف با ایام شهادت اولین زن انقلابی جهان اسلام .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کرمانی ها هم امروز مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند ؛ چه درحضور ، چه در شور و شعور ، و چه در سردادن شعارهای پر معنا و عمیق. حماسه ای دیگر از جنس آگاهی و حضور امروز شکل گرفت.

حماسه ای مردمی .

امسال کرمانیها در راهپیمایی شورانگیز خود میهمانی ویژه هم داشتند . رییس قوه قانونگذاری .

آقای لاریجانی در ابتدای صبح با حضور در شهرماهان بزرگترین پالایشگاه خون خاورمیانه را کلنگ زنی کرد تا به زودی ایران نیزدر جمع 8 کشور تولیدکننده فراورده های خونی قرارگیرد و سپس خود را به جمع راهپیمایان رساند .

رئیس قوه مقننه در جمع راهپیمان پاسخ های محکمی هم به تهدیدهای رئیس جمهور جدید امریکا داد و گفت فکر نکنید به هم زدن توافق هسته ای به نفع شما و به زیان ماست .

شما بیشترین ضربه را از نقض این توافق خواهید کرد و درصورت نقض عهد شما ، ملت ایران آماده است راه قبلی خود را با همت والا ازسرگیرد و هیچ تعهدی هم به آژانس نخواهیم داشت .

لاریجانی این را هم گفت که آمریکائیها گمان نکنند با مانور دادن حول برجام و تهدید به نقض آن میتوانند ما را از مسائل مهم منطقه ای غافل کنند .

ما طبق اموزه های دینی و اصول انقلاب اسلامی ، همچنان حامی ملتهای مظلوم منطقه به خصوص فلسطینی ها خواهیم بود و مقابل تروریستهای جنایتکاری مانند داعش خواهیم ایستاد . همان تروریستهایی که خودتان اعتراف کردید آمریکا آنها را بوجود آورده است .

راهپیمایی امسال تحت تاثیر رهنمودهای رهگشایانه مقام معظم رهبری با همه راهپیمایی های قبلی متفاوت بود.

کرمانی ها حتی کودکان شیرخوار و دبستانی خود را نیز همراه آورده بودند چرا که به قول آن شخصیت کشوری ، آمریکا با رفتار اخیر خود در بازداشت یک کودک 5 ساله ایرانی ثابت کرد که هر کودک 5 ساله ما برای دشمن یک ژنرال 5 ستاره محسوب می شود.

گروهی از جوانان هم با ساخت آدمک های مضحک از اوباما، ترامپ و نتانیاهو ، اوج نفرت خود نسبت به ظالمان عالم و بی اعتنایی خود نسبت به تهدیدهای آنها را به نمایش گذاشتند .

گروهی از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی در قالب نمایشگاهی خاطرات حقارت امریکائیها درجریان تسخیرلانه جاسوسی را یادآوری کردند و دانشجویان بسیجی هم نمایشگاه فرهنگی برپا کردند.

حضورپر رنگ نیروهای انتظامی هم مثل همیشه دلگرم کننده بود.

خدا را شکرگزاریم که در یوم اللهی دیگر ، حماسه ای شگفت از حضور ملت ایران خلق و برگی دیگر به کتاب افتخارات زرین انقلاب اسلامی ایران افزوده شد. و چه خالی است جای شهدا در این بهار آزادی .

انتهای پیام/ی

گزارش از مرضیه حسینی راد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.