کرمان؛

حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن نشانه فردایی روشن است

خطیب جمعه کرمان حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان در مراسم یوم الله 22 بهمن را نعمتی الهی دانست که نشانگر فرداهای روشن تر برای ایران عزیز است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های امروز نماز جمعه که در پایان راهپیمایی 22 بهمن با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلای امام علی شهر کرمان برگزار شد افزود: حضور پرشور و هیجان جوانان و نوجوانان در مراسم 22 بهمن نشانگر فهم دقیق آنها از مسائل مربوط به کشور و جهان است .

وی گفت: عشق به ایران و انقلاب اسلامی چنان در روح و روان جوانان عزیزمان رسوخ کرده که فعالانه در همه عرصه های دفاع از دین و کشور حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشمندان کشور پیشرفتهای زیادی در کسب علوم جدید و پیشرفته داشته اند و همین پیشرفتهای شگرف باعث ناراحتی جبهه استکبار شده است.

آیت الله جعفری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزو چند کشور برتر علمی در جهان محسوب می شود افزود: عملی کردن پیشرفتهای علمی باعث می شود به اهداف متعدد انقلاب برسیم.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به بیان ویژگیهای شخصیتی آن بزرگ بانو پرداخت و بر برگزاری باشکوه مراسم ایام فاطمیه تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار