مطهر‌ی‌نژاد به باشگاه خبرنگاران جوان خبرداد؛

اتحاد اصلاح‌طلبان حول محور شورای هماهنگی اصلاحات/شورای عالی سیاستگذاری اعتباری ندارد

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: مبنای اتحاد اصلاح‌طلبان، ائتلاف حول محور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و شورای عالی سیاستگذاری اعتباری ندارد.

سمیرزابابا مطهری‌نژاد عضو حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اختلاف برخی احزاب اصلا‌ح‌طلب با شورای عالی سیاست‌گذاری اظهار داشت: در این باره میان اصلاح‌طلبان اختلافی جدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مبنای اتحاد اصلاح‌طلبان، ائتلاف حول محور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است که در مورد مسائل مشترک جبهه تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با قوت کار خودش را انجام می‌دهد، تصریح کرد: تعدادی از افراد حقیقی شورای سیاست‌گذاری را تشکیل ‌داده‌اند و سیاست‌های آن را دنبال می‌کنند.

مطهری‌نژاد با بیان اینکه از نظر اعضای شورای هماهنگی جریان اصلاحات، شورای عالی سیاست‌گذاری اعتباری ندارد، تصریح کرد: ماموریت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تا انتخابات مجلس گذشته بود و بعد از آن کار این شورا تمام شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شورای هماهنگی محوریت اصلاح‌طلبان را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: در شورای هماهنگی کسی در خصوص این مسئله اختلاف نظر ندارد چرا که شورای هماهنگی اصالت دارد و از سال‌ها پیش برای هماهنگی اصلاح‌طلبان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار