فرمانده نیروی انتظامی،

اشرار و گروه های معاند در بین مردم سیستان و بلوچستان هیچ جایگاهی ندارند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز اشرار و گروه های معاند همچون گذشته هیچ جایگاهی در بین مردم استان سیستان وبلوچستان ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از هنگ مرزی "جکیگور" سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران،گفت: طبق نظرسنجی های صورت گرفته از سوی سایر سازمان ها،میزان اعتماد مردمی به پلیس نسبت گذشته چهار درصد افزایش داشته که تحقق این امر مهم نتیجه رویکرد اجتماعی پلیس است.

سردار اشتری افزود: امروز به برکت خون شهیدان،هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همدلی، هماهنگی و وحدت بین مسئولان و مردم و نیز آمادگی نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج، سربازان گمنام امام زمان(عج)، وضعیت امنیتی بسیار مطلوبی در سیستان و بلوچستان حاکم است. 

فرمانده ناجا ادامه داد: در دهه های گذشته، گروه های معاند، تحرکات زیادی در منطقه داشته اند اما امروز با ارتقاء امنیت و توان نیروها، این گروه ها نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند. 

وی تصریح کرد: در بررسی شاخص های جرایم در می یابیم که وقوع جرایم در سیستان و بلوچستان روز به روز کاهش یافته و از سوی دیگر نظم و امنیت نیز افزایش پیدا کرده است. 

سردار اشتری افزود: امروز اشرار و گروه های معاند همچون گذشته هیچ جایگاهی در بین مردم استان ندارند بلکه همکاری مردم با پلیس نسبت به گذشته افزایش یافته است. 

این مقام عالی انتظامی کشور به افزایش 30 درصدی کشفیات موادمخدر در سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: این میزان در کل کشور نیز 20 درصد رشد داشته که نتیجه همراهی مردم با پلیس است. 

فرمانده ناجا افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، برای سال 96 اعتبار خوبی برای تجهیز یگان های انتظامی و پاسگاه های مرزی در نظر گرفته شده که با تخصیص آن به یگان ها شاهد اثرات مطلوبی خواهیم بود. 

سردار اشتری تصریح کرد: همکاران ما با روحیه جهادی، برنامه ریزی دقیق و آموزش های کاربردی در اجرای مأموریت ها حرکت می کنند و آماده دفاع از کشور و مرزها هستند،تقدیم شهدای زیادی در طول این سالها تأیید کننده این مدعا است. 

وی با اشاره به جذب جوانان بومی در مجموعه نیروی انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان،گفت: مجوز جذب 500 نفر از جوانان غیور به استان صادر شده که این میزان پس از انجام مراحل جذب در استان بکارگیری می شوند. 

سردار اشتری تصریح کرد: اعتقاد داریم برای امنیت، پیشرفت و توسعه اقتصاد حتما باید از مردم و جوانان در عرصه های مختلف استفاده کنیم، هر زمان که به مردم و جوانان اعتماد کردیم از نتایج خوب آن بهره مند شدیم که نمونه آن را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم. 

این مقام عالی انتظامی کشور، اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه پلیس عنوان کرد و افزود: اقتدار نیروی انتظامی برای مخلان امنیت، قانون شکنان و متجاوزان به حقوق مردم است و برخورد پلیس با مردم بایستی توأم با مهربانی و رأفت است. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.