شهردار خارگ خبر داد؛

کارکنان شهرداری خارگ برای مقابله با سیل احتمالی بسیج شده‌اند

شهردار خارگ گفت: با توجه به اخطارهای هواشناسی تمامی کارکنان شهرداری خارگ برای مقابله با سیل احتمالی بسیج شده‌اند.

کارکنان شهرداری خارگ برای مقابله با سیل احتمالی بسیج شده‌اند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بارگاهی با اشاره به تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرداری خارگ برای تصمیم‌گیری جهت کاهش تلفات سیل احتمالی در شهرداری خارگ اظهار داشت: با توجه به اخطارهای مکرر هواشناسی در چند روز اخیر، شاهد باران فراوانی در استان بوشهر به‌ویژه جزیره خارگ خواهیم بود و بر این اساس تمامی کارکنان شهرداری خارگ برای مقابله با سیل احتمالی بسیج شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات پیشگیرانه توسط ستاد بحران شهرداری خارگ در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است اذعان داشت: ان‌شاءالله انتظار داریم بارندگی خیر و برکت برای همه در بر داشته باشد و بدون تلفات ایجاد شود. اقدامات در مرحله پیش‌بینی، پیشگیری و آماده‌باش بوده و امیدواریم در مرحله مقابله و اتفاق احتمالی که ممکن است به‌وجود آید بتوانیم به خوبی مدیریت کنیم.

بارگاهی با اشاره به آمادگی نهادهای مختلف یادآور شد: در این رابطه بحث آمادگی کامل مدیران شهرداری خارگ، نیروهای انسانی و ماشین آلات به همراه تجهیزات است و همه مدیران تا رده سوم جانشین در حوزه بحران در محل کار حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.