حسنوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم خوزستان کلافه شده‌اند/ مسئولان ذیربط به وضعیت خوزستان رسیدگی کنند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: مردم از وضع موجود کلافه شدند و نسبت به مسئولین معترض و خواهان رسیدگی هستند.

مردم خوزستان کلافه شدند/ مسئولان ذیربط به وضعیت خوزستان رسیدگی کنند
فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت نامناسب استان خوزستان گفت: متاسفانه در روزهای گذشته میزان آلودگی در استان خوزستان 66 برابر حد مجاز بوده است که منجر به قطع برق و آب، اختلال در سیستم مخابراتی، ضعف در سیستم بهداشت و درمان و کاهش تولید نفت تا حد 700 هزار در بشکه در روز بوده است.

وی ادامه داد: آلودگی این استان منجر به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات شده و خسارات جدی به استان خوزستان و بویژه شهر اهواز وارد کرده است.

حسنوند همچنین به تاثیر کاهش تولید نفت تاکید کرد و گفت: اگر روزی 700 هزار بشکه نفت با احتساب 55 دلار در نظر بگیریم، از نظر اقتصادی نیز آسیب جدی خورده‌ایم.

نماینده مردم اندیمشک با انتقاد از عدم توجه به پدافند غیرعامل تصریح کرد: اصلا قابل توجیه نیست که مردم در صورت قطع برق، با مشکل قطع آب و دیگر مشکلات نیز روبرو شوند.

وی اظهار داشت: مردم از وضع موجود کلافه شدند و نسبت به مسئولین معترض و خواهان رسیدگی هستند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: بخشی از مردم این استان از زمان جنگ با مشکلات شیمایی، تنفسی، قلبی، اعصاب و روان مواجه هستند که با پدیده ریزگردها و آلودگی آثار آن چند برابر شده است به طوری که سیستم بهداشتی استان پاسخگوی این بیماران نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
آب مصرفی رو چی میگین که بوی فاضلاب میده مارو فراموش کردن
آخرین اخبار