روغنى در جمع خبرنگاران:

جبهه مردمى نيروهاى انقلاب همگرايی مطلوبى در استان خوزستان داشته است

دبير اجرايي استان خوزستان جبهه مردمی گفت: روند همگرایی آنقدر مطلوب بوده که جبهه مردمی نیروهای انقلاب با کمترین تنش توانست خود را در استان خوزستان معرفی کند.

جبهه مردمى نيروهاى انقلاب همگرايی مطلوبى در استان خوزستان داشته استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشكل هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردشیر روغنی دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان در حاشیه نشست کمیته استانهای این جبهه در جمع خبرنگاران پيرامون  روند تشکیل جبهه مردمی انقلاب در خوزستان گفت: ابتدا رایزنی گسترده در خصوص شناسایی عناصر اثرگذار، ولایی و ارزشى صورت گرفت و با ارتباط گیری با بزرگان و علمای استان طی یک ماه فهرستی ١٥ نفره كه شامل دو خانم و دو دانشجو بود، تهیه شد.

وی افزود:فرآیند شناسایی انتخاب میان تشکیلاتی و در پی آن تجمعات استانی و شهرستانی برگزار شد؛ كه پس از آن اعلامیه های جبهه مردمی در استان خوزستان تهیه و منتشر شد.

روغنی در ادامه با اشاره به حركت رو به جلوى جبهه مردمى در استان خوزستان تصريح كرد: کار به خوبی در استان خوزستان درحال پیش روی است و خوشبختانه تشکیلات مرکزی به خوبی کار را پیش می برد و روند همگرایی آنقدر مطلوب بوده که جبهه با کمترین تنش توانست خود را معرفی کند تا در آینده بتوانیم تاثیرگذاری این جبهه در انجام امور جاری در استان را به بهترین شکل انجام دهیم.

وى با اشاره به مشكلات جارى استان خوزستان گفت: یکی از مشکلان استان خوزستان بحران ریزگردهاست که آسیب های اجتماعی و اقتصادی به دنبال دارد .


روغنى افزود:باید مسئولان افکار بلند مدت داشته و مشکلات را حل کنند. معضل حاشیه نشینی به خصوص در کلان شهر اهواز مقدمه بسیاری از چالش ها در کشور است.

دبير اجرايي استان خوزستان در پايان با بيان اينكه جبهه مردمى نيروهاى انقلاب جهت رفع مشكلات چاره انديشى خواهد كرد، گفت: درحال حاضر 350 هزار حاشیه نشین در اهواز وجود دارد. بیکاری یکی دیگر مشکلات ماست، فاصله طبقاتی زیاد است و فرار از استان به سمت تهران نیر از مشکلاتی است که باید با توجه به مستحقات مردم خوزستان به ان رسیدگی شود. امیدواریم جبهه مردمی بتواند در همین موارد حداقلی گره گشایی انجام دهد.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار