شیعی: هواداران افغان همیشه کنار پیکان بوده اند

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: هواداران افغان همیشه در شهر قدس کنار ما بوده اند و این موضوع به فیصل شایسته ارتباط خاصی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی درباره برتری پیکان مقابل استقلال خوزستان گفت: از نتیجه این بازی خوب رضایت کامل دارم. خوشبختانه در نیمه دوم به اهداف خود رسیدیم. بازیکنان ما در نیمه نخست به وضعیت زمین عادت نداشتند. اگر سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان را کسب نمی کردیم در ادامه لیگ وضعیتمان دشوار می شد.
 
وی درمورد حمایت هواداران افغانی بیان کرد: هواداران افغانی همیشه در شهر قدس کنار ما بوده اند. امیدواریم این حمایت ها تداوم داشته باشد و شهر قدس به پایگاهی برای هواداران پیکان تبدیل شود.  
 
شیعی درباره زمین گل آلود ورزشگاه شهدای شهرقدس اظهار داشت: بخشی از کاور روی زمین بلند شده بود و همین عامل سبب ناهمواری زمین شد. البته این موضوع برای هر 2 تیم یکسان بود. از سال گذشته مسئولان شهر قدس زحمات فراوانی برای آمادگی این ورزشگاه کشیده اند و قطعا وضعیت ورزشگاه شهرقدس در ادامه بهتر می شود.  
 
مدیرعامل باشگاه پیکان درباره پاداش بازیکنان این تیم گفت: با تداوم روند فعلی پیکان به کسب سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان امیدوارتر می شود. از الان به فکر پاداش برای بازیکنان هستیم. پیکان در سال های گذشته دنبال بقا بود و ناچار بودیم برای حفظ انگیزه تیم در اواخر لیگ پاداش در نظر بگیریم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار