نداشتن زمین تمرین بلای جان شاگردان خداداد

این روزها نداشتن زمین تمرین بدجور مشکلاتی را برای شاگردان خداداد به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال سیاه جامگان که با سرمربی گری خداداد عزیزی در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد با مشکل زمین تمرین مواجه است.

بازیکنان عزیزی برای پیگیری تمرینات خود در حال حاضر زمین تمرین ندارند و این در حالی است که بارها مسئولان این باشگاه برای در اختیار گرفتن یک زمین اقدام کرده اند که در نهایت تمامی نتیجه گیری ها به بن بست خورده است.

شاگردان عزیزی تمرینات روزهای گذشته خود را در پارکی در مشهد پیگیری می کردند که هم اکنون این پارک نیز زیر کشت است و به این ترتیب بازیکنان نمی توانند تمرینات خود را در آنجا پیگیری کنند.

جدا از بحث مالی که در حال حاضر گریبانگیر این تیم است بحث تمرین نکردن و زمین تمرین نداشتن از دیگر مشکلاتی است که گریبانگیر شاگردان عزیزی شده است و با توجه به اینکه نیاز اولیه یک بازیکن تمرین کردن است بر همین اساس مسئولان باید فکری به حال این مساله کنند تا از این رو بازیکنان بتوانند در آرامش خاطر تمرینات خود را دنبال کنند.

البته این طور که شنیده می شود مسئولان سیاه جامگان مدعی هستند که استانداران زمین تمرینی را در اختیار این تیم قرار نمی دهند و به نوعی در نظر دارند این تیم اصلا در فوتبال حضور نداشته باشد.حال باید منتظر ماند و دید آیا در نهایت مشکل زمین تمرین این بازیکنان حل می شود یا خیر؟

حتی مسئولان این باشگاه مذاکراتی را با هیئت فوتبال خراسان انجام داده اند تا بابت هر تمرین مبلغی را در اختیار مسئولان استان قرار دهند که با مخالفت آن ها روبرو شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار