اردبیل؛

ساماندهی یک هزار و 49 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در اردبیل

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۲۱ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۹ کلاس درس در سطح استان اردبیل برای اسکان فرهنگیان در ایام عید نوروز ساماندهی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ حسین برزگر در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اردبیل مانند سالهای گذشته تمهیدات لازم را برای اسکان فرهنگیانی که استان اردبیل را برای مسافرت عید نوروز انتخاب می‌کنند انجام داده که 121 مدرسه در تمامی شهرها و مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان به منظور این کار مهیا شده است.

وی گفت: این تعداد مدرسه در قالب یک هزارو 49 کلاس درس در سطح استان آماده شده و بیشترین انرژی ما در شهرهای گردشگرپذیر و پرتردد در ایام عید نوروز است که بتوانیم با ساماندهی مناسب این کلاسهای درس اسکان مناسبی برای فرهنگیانی که از سراسر کشور به استان اردبیل مسافرت می‌کنند، فراهمکنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیلافزود: کلاسهای ساماندهی شده برای اسکان فرهنگیان اغلب شامل گروههای ویژه و گروهالف است که در کنار این کلاسهای درس نیز مراکز خانه‌های معلم استان اردبیل که در سطح هتل امکانات رفاهی دارد برای اسکان فرهنگیان پیش‌بینی شده و امیدواریم بتوانیم خدمات قابل قبولی در این زمینه ارائه کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.