ساری؛

سارقان تجهیزات رایانه ای در دام پلیس

سارقان تجهیزات رایانه ای دو مرکز آموزشی در قائم شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: با تلاش ماموران کلانتری 12 قائم شهر سارقان اموال و تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی دو مرکز آموزشی در این شهرستان دستگیر شدند .

در پی سرقت اموال و تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی دو مدرسه دخترانه در خیابان جویبار شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت .

ماموران اداره تجسس کلانتری12 با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق شدند، متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در حال فروش تجهیزات مستعمل رایانه ای و یک دستگاه دوربین عکاسی در یکی از خیابان های این شهرستان دستگیر کنند .

بر اساس این گزارش پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه توسط این دو متهم 10 قلم کالای مسرقه شامل دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و دو دستگاه رایانه با متعلقات آن کشف شد .

متهمان در بازجویی های انجام شده و تحقیقات پلیسی به سرقت تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی از دو مدرسه دخترانه در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار