گیلان؛

ساماندهی ۴۵ کارتن خواب در گرم‌خانه شهرداری رشت

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای شهر رشت از ساماندهی ۴۵ نفر از شهروندان در گرم خانه و سامانکده شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز گیلان؛

فاطمه شیرزاد  با اشاره به ظرفیت ۷۰ نفری سامانکده و گرم‌خانه شهرداری،این افراد را کارتن‌خواب‌ها، درراه مانده‌ها و بی‌خانمان‌هایی دانست که از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ و یا توسط خودروهای گشت زنی شهرداری جمع آوری شده اند و شامل زن و مرد و پیر و جوان هستند.

شیرزاد افزود: سامانکده و گرم‌خانه شهرداری رشت با سرد شدن هوا و آمدن فصل سرما به‌مانند تمام ایام سال آمادگی لازم را دارد تا با تمهیداتی که توسط حوزه سلامت شهرداری رشت در نظر گرفته‌شده در این شب‌های برفی و سرد پذیرای اقشار مورد حمایت باشد.

عضو شورای شهر رشت از شهروندان خواست: درصورتی‌که زیر پل‌ها و در خیابان‌های شهر با کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها مواجه شدند، با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا خودروهای گشت شهرداری نسبت به انتقال افراد به گرم خانه شهرداری و پذیرایی و رسیدگی لازم از ایشان اقدام نمایند.

شیرزاد همچنین از ساماندهی معتادان سطح شهر در مراکزی که اخیرا با همکاری مشترک استانداری گیلان و شهرداری رشت افتتاح شده است خبر داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا نیکخو
۰۴:۲۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
دست شما درد نکنه .ولی لطف کنید آدرس گرمخانه رشت رو در معرض دید قرار بدهین مثل آگهی کنسرتها مثل تبلیغات . تا دخترانی که شب بیرون از خانه میمانند وجایی ندارند طعمه گرگ صفتان نشوند.یا حداقل کسی رو که خودمون دیدیم یا در محله گیر میکنند بتونیم بفرستیم در مکان امن. ممنون از شما و دست اندر کارها محترم