یکی از مسافران به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

شرایط نامساعد مسافران پرواز مشهد تهران در داخل هواپیما/مسئولان پاسخگو نیستند

يكی از مسافران پرواز مشهد-تهران گفت: این پرواز قرار بود روز گذشته ساعت ١٧ مشهد را به مقصد تهران ترك كند اما همچنان مسافران در داخل هواپیما معطل مانده اند و مسئولان پاسخگو نیستند.

يكی از مسافران پرواز مشهد-تهران شرکت ماهان در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:این پرواز قرار بود روز گذشته ساعت ١٧ مشهد را به مقصد تهران ترك كند كه پس از ٥ ساعت انتظار داخل هواپيما، پرواز كنسل شد.

وی ادامه داد: صبح امروز با پیامک  به مسافران اطلاع دادند كه هواپيما ساعت ١٢ از فرودگاه مشهد پرواز خواهد كرد كه بازهم با تاخیر مواجه شد و سرانجام ساعت ١٣:٣٠ وارد هواپيما شديم و تا كنون منتظر پرواز هستيم و مسئولان علت تاخير را عمليات يخ زدايي اعلام كردند.

این مسافر پرواز افزود:ساعاتی پيش تعدادی از مسافران با درگيری با پرسنل هواپيما خواستار ترك هواپيما شدند كه به وسيله يك دستگاه اتوبوس از فرودگاه خارج شدند.

وی تصریح کرد:مسئولان پس از خروج برخی از مسافران قول دادند تا ٢ ساعت ديگر عمليات يخ زدايی تمام شود كه هنوز چنين اتفاقی رخ نداده و مسافران منتظر هستند.

لازم به ذکر است تا اين لحظه هيچ يك مسئولان پاسخ شفافی به مسافران نداده اند و دقايقی نيز برق هواپيما قطع شده بود كه مجدد وصل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
همه ایران را سیل برد. فقط اصفهان یه قطره بارون هم نیامده
آخرین اخبار