اردبیل؛

تردد روزانه بیش از 2 هزار نفر اتباع آذری از پایانه مرزی بیله سوار

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار از تردد روزانه بیش از 2 هزار نفر اتباع آذری از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، فرنام حامد در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار با ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز 96 اظهارداشت: طبیعت زیبا و بکر این منطقه در کنار آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، وجود گمرک، پایانه، بازارچه مرزی و بین‌المللی و تردد روزانه 2 هزار و500نفر اتباع آذری از جمله ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در رونق گردشگری این منطقه مؤثر باشد.

وی آمار مسافران و گردشگران ورودی در 10 ماهه امسال از پایانه مرزی بیله‌سوار را 353 هزار و 317نفر برشمرد و تصریح کرد:مجموع تردد در این مدت 703 هزار و 118نفر بوده است که انتظار می‌رود در تعطیلات عید نوروز بر میزان ترددها از این پایانه افزوده شود.

حامد گفت: بایدکمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تلاش همه‌جانبه‌ای برای ارتقای کیفی و کمی خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی داشته باشند.

وی از آمادگی14 مرکز اقامتی اعم از مهمانپذیر و خانه مسافر با ظرفیت350 نفر در یک شبانه‌روز و 5 مدرسه در بیله‌سوار و بخش جعفرآباد با ظرفیت400نفر برای اسکان مسافران در طول ایام نوروز96خبر داد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم تلاش می‌کنیم تا زمینه خدمات‌رسانی هر چه بهتر و جلب رضایتمندی مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.