شهردار سمنان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مبلمان شهری ضدعفونی شد.

اجرای تمهیدات بهداشتی در آرامستان سمنان/ مبلمان شهری ضدعفونی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شهرداری سمنان ضمن تشریح عملکرد این نهاد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سمنان گفت: با توجه به حساسیت مسئله شیوع ویروس کرونا در استان تمهیدات بهداشتی لازم در آرامستان سمنان برای تدفین فوت‌شدگان اندیشیده شده است.

او از اجرای طرح ضدعفونی مبلمان شهری خبر داد و افزود: سازمان‌ها و مناطق سه‌گانه شهرداری اقدامات لازم برای شست‌وشو و ضدعفونی روزانه مبلمان شهری در بوستان‌ها و معابر شهری، ایستگاه‌های اتوبوس و سطل‌های زباله را انجام می‌دهند.

شهردار سمنان با تأکید بر اینکه روزانه در دو نوبت کارکنان سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اتوبوس‌ها را با مواد شوینده ضدعفونی می‌کنند، تصریح کرد: این اقدامات با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در دستور کار شهرداری سمنان قرارگرفته است.

ناظم رضوی بابیان اینکه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آلودگی در اولویت نخست قرار دارد، تأکید کرد: اجرای فعالیت‌های تبلیغی، آموزشی و فرهنگی در راستای راه‌های مقابله با این ویروس در سطح شهر از دیگر اقدامات مهمی است که از سوی این نهاد اجرایی شده است.

او با اشاره به خریداری کالا‌های بهداشتی ازجمله ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی برای کارکنان شهرداری سمنان بیان کرد: پمفلت‌های آموزشی حاوی نکات پیشگیری از انتشار این ویروس در مجموعه کارکنان شهرداری توزیع‌شده است.

شهردار سمنان ابراز داشت: فضا‌های عمومی شهر سمنان آمادگی لازم را درزمینهٔ پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دارد و شهرداری اقدامات پیشگیرانه را در راستای حفظ بهداشت و سلامت شهروندان با هماهنگی کارشناسان بهداشت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.