ساری،

مصاف تیم کاله مازندران با شهرداری ارومیه

تیم والیبال کاله مازندران برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال عصر امروز به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در دو دیدار مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام شهدای منا، کاله مازندران دیدار نخست در ارومیه را با نتیجه سه بر یک به تیم شهرداری این شهر واگذار کرد ولی در دیدار دوم که خانگی بود با نتیجه مشابه حریف را شکست داد تا بازی سوم تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی را مشخص کند.

سالن غدیر ارومیه از ساعت 16 با قضاوت بهروز جعفری و میثم پارسه میزبان دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و کاله مازندران است که در این دیدار حساس حسین پورکاشیان به عنوان ناظر و یونس حسن‌زاده به عنوان نماینده سازمان لیگ حضور دارند.

تیم کاله که امسال ترکیبی کاملا جوان، جویای نام و کم‌تجربه را با هدایت بهروز عطایی مربی نامی والیبال کشورمان روانه مسابقات کرده است بازیهای خوبی را تا اینجا ارائه کرده است و در صورت صعود به مرحله بعدی ، بازیکنان این تیم ،کار مهمی انجام داده اند.

تیم والیبال کاله مازندران تاکنون در رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دو عنوان قهرمانی در سالهای 1390 و 1391 و یک عنوان نایب قهرمانی در سال 92 و دو عنوان سومی را در سالهای 88 و 89 کسب کرده است.

همچنین تیم کاله به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای آسیا در سال 2013 مقام قهرمانی و در سال 2012 عنوان سوم را به دست آورد.

تیم کاله مازندران در سال 2013 در رقابتهای والیبال باشگاههای جهان هم شرکت کرد که در آن مسابقات، هشتم شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار