خدمت دانشگاهیان دانشگاه امام صادق(ع) به کشور در دولت ها محصور نیست

رئیس دانشگاه امام صادق(ع) گفت: خدمت دانشگاهیان دانشگاه امام صادق(ع) محصور به یک دولت نیست و همواره خدمتگزار انقلاب هستند.

خدمت دانشگاهیان دانشگاه امام صادق(ع) به کشور در دولت ها محصور نیست
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدسعید مهدوی کنی رئیس دانشگاه امام صادق(ع) در مراسم تقدیر از برترین‌های این دانشگاه که صبح امروز در این دانشگاه برگزارشد، گفت: دانشگاه امام صادق(ع) دانشگاهی برآمده از انقلاب اسلامی است و امروز چه در عرصه تربیت نیرو و چه در عرصه تولید اندیشه و فکر، میوه‌های خوبی داشته‌ است.

وی افزود: آیت‌الله باقری کنی یادگار آیت‌الله مهدوی کنی در جمع دانشگاهیان دانشگاه امام صادق‌(ع)اند و مسیر این دانشگاه روبه پیشرفت می‌رود.

مهدوی کنی مقطع کارشناسی ارشد پیوسته را از یادگاران فرهادی وزیر علوم در دانشگاه امام صادق(ع) برشمرد و گفت: مجوز کارشناسی ارشد پیوسته در دانشگاه امام صادق(ع) از سوی فرهادی صادر شده بود و ما این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 1800 دانشجو و حدود 150عضو هیأت علمی در دانشگاه امام صادق(ع) فعال هستند که این افراد به طور کلی دانشگاهیان دانشگاه امام صادق(ع) متناسب با فضای تخصصی خود در بیشتر وزارتخانه‌ها فعالیت می‌کنند و این خدمت محصور به یک دولت نیست، بلکه در تمام دولت‌ها دانشگاهیان این  دانشگاه در جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

مهدی کنی ادامه داد: در بحث تحول علوم انسانی نیز بخش زیادی از تجربیات این دانشگاه در راستای تدوین متون درسی به کار آمده است و امیدواریم گام‌های شایسته‌ای در این مسیر برداریم تا شایسته مراتب تأیید مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار