معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: باید با هم‌فکری و تعامل در راستای رفع مشکلات آموزش و پرورش گام برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛سالم عبادی معاون ،فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: در شهرستان بندر ماهشهر با همکاری صنعت گام‌های بسیار خوبی در زمینه احداث و تجهیز فضاهای آموزشی برداشته شده و این شهرستان در این زمینه سرآمد است.
 
وی ادامه داد: نقش و تأثیر آموزش و پرورش در توسعه و تعالی جامعه و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی قابل توجه و غیر قابل انکار است و معلمان نقش برجسته‌ای در این زمینه دارند.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شهرستان بندر ماهشهر با همکاری صنعت گام‌های بسیار خوبی در زمینه احداث و تجهیز فضاهای آموزشی برداشته شده و این شهرستان در این زمینه سرآمد است.

عبادی یادآور شد: پتروشیمی نوید زرشیمی، پتروشیمی لاله، سازمان منطقه ویژه اقتصادی و ... در این زمینه اقدامات بسیار گسترده، ارزنده و ماندگاری انجام داده‌اند که این اقدامات بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: دیگر شرکت‌های پتروشیمی منطقه و همچنین خیران حقیقی نیز باید در این امر سهیم شده و در راستای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان بندر ماهشهر گام بردارند.

معاون فرماندار بندر ماهشهر در ادامه به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر میزبانی این مسابقات بزرگ را برعهده دارد و همه دستگاه‌ها باید در راستای برگزاری شایسته این جشنواره مشارکت فعال داشته باشند.

عبادی در پایان اضافه کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان بندر ماهشهر باید تمام تلاش خود را برای برگزاری آبرومند و شایسته این جشنواره قرآنی که از فردا سه‌شنبه آغاز خواهد شد به کار ببرند و سهم خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.