زاهدان،

افتتاح 40 پروژه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

40 مرکز ارائه خدمات جامع سلامت روستائی و خانه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یکی از 12 دانشگاه کشور بود که به نمایندگی از 47 دانشگاه علوم پزشکی، در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با محل حضور وزیر بهداشت در استان مازندران، 20 مرکز ارائه خدمات جامع سلامت روستائی و 20 خانه بهداشت را در زاهدان به بهره برداری رسید.

دکتر محمودرضا میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم افتتاح پروژه ها گفت: هم اکنون 376 پروژه عمرانی در شهرهای زیرپوشش این دانشگاه وجود دارد که 72 درصد آن معادل 270 پروژه، در حوزه بهداشت قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکید همه ما  در نظام سلامت، پیشگیری از ابتلاء به بیماری و تقدم بهداشت بر درمان است تصریح کرد: 75 درصد پروژه های اجرایی حوزه بهداشت هم اکنون در روستاها در حال انجام است.

وی افزود: از مجموع پروژه های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 250 پروژه مصوب سفر وزیر بهداشت به استان در سال گذشته است که می توان گفت نقش بزرگی در تامین و تدارک فوری زیرساختهای نظام سلامت در استان داشت.

وی همچنین از وزیر بهداشت دعوت کرد تا هفته سلامت 1396 با حضور در استان سیستان و بلوچستان، از پیشرفت های اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بازدید کند.

دکترسید حسن قاضی زاده  هاشمی وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی  همچنین آغاز بکار 40 پروژه دانشگاه علوم پزشکی را اعلام کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار