برانکو: بازی با الهلال شرایط خاص‌تری داشت/ از تساوی راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بازی شرایط خاص‌تری داشت و به همین دلیل از نتیجه تساوی مقابل الهلال عربستان راضی هستم.

برانکو:بازی با الهلال شرایط خاص‌تری داشت/از تساوی راضی هستمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از تساوی برابر الهلال در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: شروع لیگ قهرمانان امروز برای ما بود. هر شروعی خیلی سخت و نامعلوم است که چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

وی افزود: امروز اولین بازی ما بود و به نظرم بازی پرسپولیس و الهلال بزرگ‌ترین بازی روز اول و هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بود.

برانکو تصریح کرد: این دو تیم امروز بازی خوبی ارائه دادند اما به عنوان اولین بازی محتاط‌تر بودیم. به نظرم با توجه به شرایط بازی، نتیجه تساوی عادلانه بود.

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: ما مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا بازی کردیم و مهره‌های خوبی در این تیم بازی می‌کنند و با توجه به این شرایط از نتیجه تساوی راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: در ادامه مسابقات باید به قطر و امارات هم برویم تا با حریفانمان بازی کنیم، اما این بازی شرایط خاص‌تری داشت و به همین دلیل از نتیجه تساوی مقابل الهلال عربستان راضی هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار