الدیهی در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

مسئله فلسطین تا ابد برای مسلمانان واقعی مهم خواهد بود/ملت بحرین به انتفاضه ادامه می‌دهد

نایب رئیس جمعیت الوفاق بحرین گفت: ملت بحرین به انتفاضه خود ادامه می‌دهد و مسئله فلسطین تا ابد برای مسلمانان واقعی مهم خواهد بود و این فلسطین است که باقی خواهد ماند.

مسئله فلسطین تا ابد برای مسلمانان واقعی مهم خواهد بود/ملت بحرین به انتفاضه ادامه می‌دهد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ حسین الدیهی نایب رئیس جمعیت الوفاق بحرین در مراسم ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن تشکر از دولت و ملت ایران گفت: من نماینده ملت ستم دیده بحرین هستم که هنوز هم با وجود مشکلات فراوان مدافع حقوق فلسطینیان است و امت اسلام همیشه در نبرد با لابی‌های صهیونیستی تلاش می کند.

وی افزود: ما در بحرین به دنبال حمایت از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق کامل آنان هستیم اما پارلمان غیرمنتخب بحرین همواره حامی اسرائیل است اما ملت بحرین مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

نایب رئیس جمعیت الوفاق بحرین ادامه داد: سیاست اسرائیل با سیاست آل خلیفه در یک مسیر است و هر دو نژادپرست هستند. آنها حتی دریاها را نیز سرقت می‌کنند و برای رسیدن به اهداف خود به راحتی اقدام به حذف دیگران می‌کنند.

شیخ‌ حسین ضمن اشاره به شباهت انتفاضه فلسطین به انتفاضه بحرین گفت: از زمان آغاز انتفاضه بحرین بیش از 15 هزار نفر دستگیر شده‌اند و به شدیدترین نحو شکنجه می‌شوند که اسرائیل نیز همین کار را در زندان‌های خود انجام می‌دهد. رژیم آل خلیفه بارها و بارها به کاروان‌های دینی مردم بحرین حمله کرده اند و کار به جایی رسیده است که مأموران آل خلیفه تاکنون به حدود 12 هزار منزل یورش برده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملت بحرین به انتفاضه خود ادامه می‌دهد و مسئله فلسطین تا ابد برای مسلمانان واقعی مهم خواهد بود و این فلسطین است که باقی خواهد ماند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار