اردبیل؛

تمهیدات لازم برای تامین کالاهای مورد نیاز شب عید اندیشیده شود

استاندار اردبیل گفت: باید تمهیدات لازم برای تامین و دسترسی آسان مردم به کالای مورد نیاز شب عید بویژه میوه و مواد غذائی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، بر نظارت و کنترل بیشتر بر نحوه توزیع کالا و ارائه خدمات در ایام عید نوروز تاکید کرد و افزود: باید تمهیدات لازم برای تامین و دسترسی آسان شهروندان به کالای مورد نیاز شب عید بویژه میوه و مواد غذائی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه عید نوروز نباید فرصتی برای سودجوئی عده ای قرار گیرد، بیان کرد: ارزان فروشی و ارائه تخفیف در اعیاد و روزهای بخصوص سال باید فرهنگ سازی شود تا نیاز مردم با در نظر گرفتن سود متعارف فروشنده ها تامین شود و روزهای عید به جای خوشحالی و شادمانی به نگرانی و درماندگی تبدیل نشود.

ذخیره سازی 400 تن مرغ منجمد برای عید نوروز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از ذخیره سازی 400 تن مرغ منجمد برای تامین بخشی از نیاز مردم در ایام عید نوروز در اردبیل خبر داد.

عدیل سروی در این جلسه از تامین و ذخیره سازی 400تن مرغ منجمد جهت تامین بخشی از نیاز مردم در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: گوشت گوساله منجمد برزیلی نیز خریداری شده است و از بابت تامین مواد گوشتی از قبیل مرغ و گوشت قرمز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.

تامین 1200 تن میوه شب عید در استان اردبیل

مدیر کل تعاون روستائی استان اردبیل از تامین یک هزار و 200 تن میوه شب عید در استان اردبیل خبر داد.

غلامرضا میرزا حسینی نیز نیز در این جلسه از تامین یک هزار و 200 تن میوه شب عید از جمله پرتغال و سیب خبر داد و گفت: 114 تن پرتغال در حال حاضر در سردخانه های استان اردبیل نگهداری می شود.

وی افزود: 60 درصد میوه هایتهیه شده شب عید برای مصرف اهالی استان داخلی و 40 درصد وارداتی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.