کرمانشاه؛

باید از حادثه ریزش پل حداد عادل جلوگیری کنیم

رئیس اتحادیه بنکداران کرمانشاه از خطر ریزش پل "حدادعادل" و آسیب عمده فروشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرتضی شهبازی گفت: خطر ریزش خیابان حادادعادل واقعا جدی است و امکان ریزش این خیابان و آسیب به مغازه‌های عمده فروشان وجود دارد اگرچه با ریزش این خیابان اولین آسیب متوجه عمده‌فروشان است، اما به دلیل آسیب عمده‌فروشان کل بازار کرمانشاه مختل خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود ماشین سنگین به این خیابان از چندی قبل، یادآوری کرد: بنکداران مجبورند تریلی را در میدان شهدا متوقف کنند و از آنجا با وانت‌بار اجناس خود را به مغازه بیاورند که این امر هزینه عمده‌فروشان را بسیار بالا برده است.

 شهبازی گفت: از سوی دیگر قیمت مغازه‌های این محدوده نیز افت کرده و کمتر خرید و فروش می‌شود برنامه برای انتقال بنکداران به خارج از شهر وجود دارد بنا به گفته مسئولین شهرداری قرار است خیابان حدادعادل پیاده‌راه شود.

وی عنوان کرد: به همین منظور زمینی 55 هکتاری نرسیده به بیستون تعیین شده که منتظر تصمیم و هماهنگی نهایی بین شهرداری، شورای شهر و استانداری است در صورتی که این زمین تعیین تکلیف شود عمده‌فروشان جابجا خواهند شد و به محل جدید می‌روند.

رئیس اتحادیه بنکداران کرمانشاه افزود: این جابجایی برای عمده‌فروشان هزینه دارد اما مجبور به این جابجایی هستند چون خطر آنها را تهدید می‌کند، به علاوه در تمام ایران عمده‌فروشان به نقطه‌ای در خارج از شهرها منتقل شده‌اند و این کار در کرمانشاه هم باید صورت گیرد.

شهبازی از فعالیت حدود 100 عمده‌فروش در کرمانشاه یاد کرد و افزود: اگر ما به محل جدید برویم علافان دولت آباد و ... نیز همراه ما به خارج از شهر منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار