سنندج؛

برگزاری دوره آموزشی توان افزایی زنان مدیر و مسئول استان کردستان

اولین دوره آموزش ، طرح ملی توان افزایی زنان مدیر و مسئول ، امروز با حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان کردستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ دکتر فهیمه فرهمند پور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت:هدف از برگزاری این گارگاه آموزشی کمک به کار آمدتر شدن بیشتر زنان در حوزه های مدیریتی و تصمیم گیری و افزایش دانش تخصصی آنها برای تغییرات ارزشمند در جامعه است.

وی گفت: آشنایی با اسناد بالادستی ، نقش زنان در برنامه های توسعه ملی و بین المللی ، توانمند سازی حقوقی و عدالت جنسیتی و همکاریهای هدفمند بین سازمانی از مهمترین عناوین آموزشی در این کارگاه است .

به گفته مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در این راستا44 کارگاه آموزشی در 31 استان کشوربرای زنان مدیر و مسئول در نظر گرفته شده است

فرهمند پور افزود :زنان عضو شوراهای اسلامی، مدیران کل، معاونین، مشاورین اموربانوان دستگاهها، فرمانداریها و کارشناس مسئولان حوزه بانوان استانداریها از مشمولین شرکت در این کارگا هها هستند .

وی گفت: 37 ساعت دوره آموزشی برای زنان در رده های مختلف مدیریتی در نظر گرفته شده است که 12 ساعت آن حضوری و 25 ساعت آن غیر حضوری خواهد بود

اولین دوره آموزش طرح ملی توان افزایی زنان در کردستان برای 55 نفر و در دو گروه در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.