اصفهان؛

راه‌اندازی نخستین مدرسه اتومبیل‌رانی در کشور

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: نخستین مدرسه اتومبیل‌رانی در کشور برای سنین 14 تا 18 در سال 96 راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود صیدانلو در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان که  امروز برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه می‌دانم از غلامرضا مصدقیان بابت ریاست چند ساله در این هیأت و کامران ارباب‌زاده برای مدت سرپرستی در هیأت تقدیر کنم.

وی با بیان اینکه هیأت اصفهان یکی از 6 هیأت برتر کشوری است، افزود: امیدوارم رئیس جدید هیأت بتواند از ظرفیت‌های موجود این رشته در استان اصفهان به بهترین نحو استفاده کند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با بیان اینکه توجه به ایمنی جاده‌ها وظیفه ذاتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی است، تأکید کرد: با همکاری با ارگان‌ها و نهادهای دیگر همانند پلیس راهور و صدا و سیما و فرهنگ‌سازی صورت گرفته در این زمینه، از تعداد تصادف‌های صورت گرفته در جاده‌ها کاسته شود.

وی با اشاره به تأسیس مدرسه اتومبیل‌رانی برای سنین 14 تا 18 سال یادآور شد: در این مدارس که از ابتدای سال 96 و با ورود بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود، فراگیران تا رسیدن به سن قانونی 18 سال، مهارت‌های لازم را فرامی‌گیرند تا هم در رانندگی مورد استفاده واقع شود و هم در بحث استعدادیابی، نفرات برتر مورد توجه قرار بگیرند.

صیدانلو با اشاره به مشکلات موجود در خصوص واردات موتور و اتومبیل ویژه ورزشی گفت: در بخش موتور هماهنگی نهایی انجام‌ شده و فدراسیون موتورهای ورزشی مورد نیاز را از خارج از کشور وارد کرده و موتور مورد احتیاج ورزشکاران بدون حضور واسطه‌ها تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: برای ورود اتومبیل‌های مسابقه نیز با وزیر ورزش و جوانان صحبت کرده‌ایم و امیدوار هستیم در سال آینده، خودروی مسابقه‌ای مورد نیاز ورزشکاران را وارد کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۸:۵۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
سلام من متولد ۱۲ ۱۳۸۱ هستگ از اصفهان
.این کلاس اای اتومبیل رانی در کجای اصفهان هست؟من علاقه خیلی زیادی به رانندگی دارم و رانندگی هم میکنم.امید وارم موفق شوم.
لطفا جواب بدین.ممنون.