یزد؛

برگزاری آزمون مقطع دکترا در استان یزد با بیش از سه هزار داوطلب

آزمون ورودی دوره دکترای سال 96 با شرکت سه هزار و 788 داوطلب در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دکتر سید محسن میرحسینی نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری دانشگاه های دولتی استان یزد گفت: آزمون ورودی مقطع دکترا ساعت 8 صبح روز جمعه 6 اسفندماه جاری در دو حوزه اصلی دانشگاه یزد و دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار می شود.

وی افزود: در کنکور امسال مقطع دکترا در استان یزد دو‌ هزار و 185 داوطلب مرد و یک‌هزار و 603 داوطلب زن در هفت گروه آزمایشی علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان به رقابت می‌پردازند.

وی در خصوص محل برگزاری آزمون گفت: در دانشگاه یزد، خواهران در سالن‌های غدیر و فجر و برادران در ساختمان‌ توحید و پردیس علوم و 677 داوطلب مرد نیز در دانشکده فنی شهید صدوقی در این آزمون رقابت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز سه شنبه 3 اسفندماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان می توانند آنرا دریافت کنند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: باجه رفع نقص نیز از روز چهارشنبه 4 اسفندماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند، می‌توانند از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 38216066 تماس حاصل کنند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید یک ‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، اظهار کرد: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و داشتن تلفن همراه و ماشین‌ حساب در جلسه آزمون ممنوع است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار