ظرفیت تیم تراکتورسازی در معرفی تبریز

معاون شهردار تبریز بهره مندی از ظرفیت تیم تراکتورسازی تبریز در معرفی کلانشهر تبریز را ضروری دانست.

ظرفیت  تیم تراکتورسازی در معرفی تبریز
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد ابراهیم رمضانی افزود: تیم فوتبال تراکتورسازی با محبوبیت و جایگاهی که پیش مردم تبریز و آذربایجانی ها و حتی در سطح ملی دارد روز بروز به اوج و جایگاه ارزنده و درخور خود نزدیک تر خواهد شد و بعنوان یکی از برندهای شهر تبریز برای معرفی در سال ۲۰۱۸ اهمیت دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز امروز ضمن حضور در استادیوم ورزشی ثمن مشهد در حاشیه مسابقه  تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان مشهد ضمن تبریک موفقیت تیم تراکتورسازی گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نه تنها در تبریز بلکه در اکثر شهرهای کشورمان طرفدار دارد که می تواند با ساماندهی این تماشاگران  پرشور  می توان به جذب گردشگر و در نهایت به توسعه پایدار شهر تبریز  کمک کرد.

رمضانی یادآور شد :در سند پنجم توسعه شهرداری  تبریز  اهمیت ویژه ای برای ورزش و توسعه آن در نظر گرفته شده است.

به گفته وی هوادارن شایسته  و ارزشمند تراکتورسازی و اهتمام مدیریت به همراه باور و انگیزش های درونی تمام هواداران عامل اصلی موفقیت ها و پایداری،  آن هست.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف سیاه جامگان رفت و توانست دو بر یک حریف خود را شکست دهد.

 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی
۰۹:۰۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
وی معاون شهردار نبوده و هفته قبل استعفا کرده. لطفا دقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
همه دارند از محبوبیت تراکتور به نفع خود استفاده می کنند وعنداللزوم باشال تراکتور عکس یادگاری می گیرند ولی دریغ از حمایت از تراکتور .
آخرین اخبار