لیگ قهرمانان آسیا؛

برتری خط حمله و دفاع آبی پوشان ایرانی نسبت به حریف عربستانی

تیم فوتبال استقلال در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم التعاون می رود.

به گزاش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه با التعاون عربستان روبه‌رو می‌شود که این دیدار به میزبانی استقلال در عمان برگزار خواهد شد.

تیم التعاون در لیگ عربستان از 19 بازی به 7 برد، 7 مساوی و 5 باخت دست پیدا کرده و در مجموع با 28 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. شاگردان منصوریان نیز در لیگ برتر ایران در 22 بازی به 11 برد، 7 مساوی و 4 باخت رسیده و در مجموع با 40 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

تیم استقلال در لیگ برتر توانسته 34 گل به ثمر برساند در صورتی که خط حمله التعاون در لیگ عربستان توانسته فقط 25 گل در کارنامه خود ثبت کند.

به این ترتیب تیم استقلال نسبت به التعاون از خط حمله بهتری برخوردار است.

همچنین آبی پوشان در خط دفاع هم نسبت به التعاون از برتری مناسبی برخوردار هستند. استقلال در 22 بازی فقط 20 گل دریافت کرده، در صورتی که التعاون در لیگ عربستان 29 گل دریافت کرده است.

با این وجود می توان گفت استقلال با برتری آماری که در خط دفاع و حمله نسبت به تیم التعاون دارد می تواند به راحتی از مرز حریف عربستانی عبور کند. از طرفی بازیکنان جوان استقلال نیز می توانند با تلاش در دیدار با التعاون به برتری برسند. 

البته ناگفته نماند تیم التعاون برخلاف رقابت های لیگ عربستان در آسیا عملکرد بهتری داشته است. این تیم در نخستین دیدار خود مقابل لوکوموتیو تاشکند توانست با یک گل برنده این دیدار شود اما در مقابل تیم استقلال در دیدار گذشته خود مقابل تیم قدرتمند الاهلی با دو گل تن به شکست داد.

به این ترتیب شاگردان منصوریان برای اینکه بتوانند در گروه خود صعود کنند باید در دیدار مقابل التعاون به نتیجه لازم برسند.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت.

دیدار استقلال - التعاون از ساعت 19 به وقت ایران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار