لرستان؛

تشییع پیکر پاک ۲ "شهید گمنام" در شهرستان بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از تشییع پیکر پاک 2 شهید گمنام روز سه شنبه دردانشگاه آیت اله بروجردی(ره) این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سرهنگ سوری گفت: پیکر پاک 2 شهید گمنام روز دوشنبه وارد بروجرد می شود و دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم شبی با شهدا در حسینیه ثاراله سپاه بروجرد برگزار می گردد.

وی افزود: در این مراسم مداحی، روضه خوانی و سخنرانی برگزار می شود و سپس روز سه شنبه پیکر پاک 2 شهید گمنام ساعت 9 صبح از میدان قیام تشییع و در دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) به خاک سپرده می شوند.

سوری گفت: هدف از تشییع شهدا در دانشگاه ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که شهدا با تقدیم جان خود درس ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را آموختند.

به گفته وی حضور مزار شهدای گمنام در دانشگاه می تواند بهترین الگو برای جوانان باشد و جوانان هر روز با دیدن مزار شهدای گمنام می توانند درس دفاع از ارزشها ، ایثار و ایستادگی در برابر دشمنان را مرور کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: امنیت و آرامش امروز در کشور مرهون خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادند و جان خود را در دفاع از وطن تقدیم کردند و امروز راه شهدا راه سعادت است و می توان با حرکت در مسیر راه شهدا به پیروزی و سعادت دست یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.