ایرانشهر؛

دستگیری سارق اینترنتی در ایرانشهر

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر، از شناسايي و دستگيري فردي كه از طریق اینترنت اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب احدی از شهروندان ایرانشهری كرده بود خبر داد.

دستگیری سارق اینترنتی در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ دوستعلي جليليان فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر گفت : در پي شكايت فردي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانكي وي به مبلغ 6 ميليون و 800 هزار ريال، بررسي موضوع در دستور كار پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت. 

وي ادامه داد: با بررسي‌هاي صورت گرفته از پرينت حساب شاكي معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وي در قالب دريافت رمز دوم کارت و از طریق خرید اینترنتی صورت گرفته است که پس از تحقيقات به عمل آمده متهم شناسايي و توسط پليس فتا دستگیر شد. 

اين مقام انتظامي تصریح كرد: با انجام تحقيقات تكميلي و مواجه شدن با مستندات غيرقابل انکار، متهم به جرم خود اعتراف و در خصوص اطلاعات حساب شاکي نيز اذعان كرد؛ بواسطه رفاقت فامیلی با شاکی و همراهی او در خرید اینترنتی به اطلاعات حساب و رمز دوم ایشان دست یافته و با سوء نیت کسب مال نامشروع اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی به مبلغ 6 میلیون 800 هزار ریال در قالب خرید شارژ تلفن همراه کردم. 

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر با اعلام اينكه متهم پس از تکميل پرونده مقدماتی تحويل مراجع قضايي شد در پايان به شهروندان توصيه کرد: اطلاعات خصوصي و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌هاي بانکي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار نداده و سرويس پيامک حساب بانکي‌ خود را فعال، تا در صورت برداشت غيرمجاز و يا سوء استفاده، سريعا از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار