ناصری: تجربه میثاقیان به سیاه جامگان کمک می کند/ کم کاری شربتی منطقی نیست

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: جدایی عزیزی از سیاه جامگان ناراحت کننده است اما تجربه میثاقیان به تیم ما کمک می کند.

محمد ناصری در گفت و گو با خبرنگارحوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره استعفای خداداد عزیزی از سرمربی گری سیاه جامگان و روی کارآمدن اکبر میثاقیان بیان کرد: خداداد در این مدت زحمات زیادی برای سیاه جامگان کشید و از استعفای وی ناراحت شدم اما این طبیعت فوتبال است و هر سرمربی سرانجام از تیم جدا می شود.بایدبگویم یکی از دلایلی که منجر شد شیرازه تیم سیاه جامگان در نیم فصل اول لیگ برتر از هم پاشیده نشود درایت و توانایی خداداد بود که با تیزهوشی خاصی توانست ازبروز یک فاجعه بزرگ در سیاه جامگان جلوگیری کند. برای خداداد آرزوی موفقیت دارم.
 
وی افزود: البته میثاقیان هم جزو مربیان بزرگ فوتبال ایران محسوب می شود و توانایی های خود را بارها ثابت کرده است. امیدوارم تجربه وی به باقی ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر کمک کند.
 
ناصری درباره شکست سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی گفت: فوتبال تهاجمی را از هر 2 تیم شاهد بودیم اما به دلیل از دست دادن تمرکز خود در دقایق پایانی هر 2 نیمه گل خورده و نتیجه را واگذار کردیم. شاید اگر نیمه اول با برد به رختکن می‌رفتیم همه چیز فرق می‌کرد. متأسفانه مشکلات مالی سبب شده تمرکز لازم در بین بازیکنان سیاه جامگان وجود نداشته باشد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برخلاف مسئولان اصفهان و تبریز، مسئولان استان خراسان رضوی تنها به تیم های خود وعده های تو خالی می دهند و هیچ گونه حمایتی از پدیده و سیاه جامگان ندارند. این درحالی است که مشهد جزو شهرهای توانمند کشورمان از لحاظ اقتصادی محسوب می شود.
 
ناصری درباره شایعه کم کاری رضا شربتی در صحنه گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان تصریح کرد: شربتی بازیکن بومی سیاه‌جامگان است و از ابتدای فوتبال خود در این تیم بازی می کند. بحث کم‌کاری وی به هیچ وجه منطقی نیست چراکه شک ندارم شربتی روی ضربه سر حاتمی غافلگیر شد و فکر نمی کرد آن توپ به سمت دروازه ما بیاید.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: باشگاه قول داده تا سه‌شنبه 15 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.اگر این اتفاق رخ دهد تمرکز ما برای ادامه لیگ بیشتر می شود. البته در کنار مشکلات مالی نباید از داوری های ضعیف برای سیاه جامگان بی تفاوت گذشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار