پوری حسینی در نشست خبری:

رونمایی از صورت حساب مالی سهام عدالت تا هفته آینده/ برای پالایشگاه کرمانشاه مشتری پیدا شد، تهدیدها را شروع کردند

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: تا هفته دوم اسفند صورت حساب مالی سهام مشمولان سهام عدالت رونمایی خواهد شد.

هفته آینده سود سهام مشمولان سهام عدالت پرداخت خواهد شدبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی در نشست خبری صبح امروز در خصوص سهام عدالت در جمع خبرنگاران گفت: تا هفته دوم اسفند صورت حساب سهام رونمایی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه سهام عدالت متعلق به یک دوره یا دولت نیست و نباید با موارد سیاسی کام مردم را تلخ کرد، گفت: همه گرایش های سیاسی کشور در شکل گیری سهام عدالت دخیل بودند.

حسینی تصریح کرد: دولت هفته گذشته درمورد اصلاح سبد سهام مصوبه ای اعلام کرد و عده ای حمله کردند که سهام عدالت آب رفت درحالیکه مصوبه اصلاح سبد سهام در جهت شفاف سازی و بهبود سهام است تا مشمولان از خدمات بهتری برخوردار شوند.

رییس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: سبد سهام با دقت مراقبت شده و ارزش آن کم نشده و با پایان پذیرفتن ده سال باید مجموعه اقداماتی برای ساماندهی سهام عدالت انجام دهیم که مرحله اول ارایه و صدور صورت حساب برای مشمولان است تا سود آن مشخص شود ولی مراحل بعد هنوز نهایی نشده است.

وی عنوان کرد: برای پاسخگویی مشمولانی که با اینترنت آشنایی ندارند شماره تلفن 83338 در دسترس است و می توانند سوالات را مطرح کنند و بصورت پیش فرض پاسخ بگیرند.
 
پوری حسینی افزود: سامانه سهام عدالت اکنون فعال است اما صفحه صورت حساب هنوز بالا نیامده و بخش نهایی کار بارگذاری صفحه صورت حساب است.
 
وی اظهار کرد: سخت افزار لازم و دستگاه ها نصب شده و صورت حساب 49 میلیون و 226 هزار نفر حاضر و سیستم برای پاسخگویی 50 میلیون نفر آمده شده که اوایل هفته آینده رونمایی خواهد شد.
 
 رییس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص اینکه درکشور ما خصوصی سازی فقط به مالکیت ها واگذار شده نه به مدیریت ها گفت: بخش دولتی با اینکه زیر 50 درصد سهم داشت اما اعمال قدرت می کرد که البته با دستور رییس جمهور قرارشد به این امر رسیدگی و کل سهم واگذار شود.
 
پوری حسینی در خصوص انتقاد معاون اول رییس جمهور از عملکرد خصوصی سازی گفت: چند روز قبل از شورای عالی اصل 44، جلسه‌ای در حضور رهبری برگزار شده بود؛ البته ما هم ناراضی هستیم و مقاومت‌ها جدی است، نمونه آن هم پالایشگاه کرمانشاه است که چهار بار مزایده برای آن برگزار شده، ولی مشتری نداشته است و الان در بار چهارم کسی برنده شده و ما را تهدید می کنند که ما امنیت و شهر را به هم می ریزیم؛ جایگاه این تهدید‌ها در اصل 44 کجاست در حالیکه این اظهارنظر مقابله با امنیت عمومی است. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار