ابوالقاسم پور: سخنگوی کمیته اخلاق به زودی معرفی می شود/ برانکو با رضاییان لجبازی نمی کند

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از معرفی سخنگوی این کمیته در آینده ای نزدیک خبر داد.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص عضویت خود در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با پیشنهاد رئیس کمیته اخلاق و تایید هیئت رئیسه فدراسیون من به همراه دو نفر دیگر به عضویت این کمیته منصوب شدیم، قرار است سخنگوی کمیته اخلاق بزودی معرفی شود تا اخبار و مصوبات این کمیته از طریق سخنگو اعلام گردد.
 
وی همچنین با اشاره به دیدار روز سه شنبه تیم های پرسپولیس و الوحده امارات تصریح کرد: پرسپولیس بازی بسیار سختی پیش رو دارد زیرا تیم الوحده در دیدار قبلی خود مقابل الریان قطر با نتیجه دو بر یک شکست خورده است و برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد. امیدوارم نه تنها پرسپولیس بلکه همه نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفانشان به پیروزی دست یابند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اخراج رامین رضاییان و علی علیپور از اردوی این تیم گفت: آن طور که من شنیده ام دلیل اخراج این دو بازیکن، ایجاد تنش در تیم و درگیری آنان با یکدیگر بوده است، برخی می گویند برانکو با رضاییان لجبازی می کند زیرا سرمربی پرسپولیس تقریبا در هر بازی او را تعویض می کند اما به نظر من این فرضیه صحیح نیست و ما باید به تصمیم برانکو احترام بگذاریم.

ابوالقاسم پور در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان را مفید ارزیابی می کند یا خیر عنوان کرد: میزبانی نمایندگان ایران در کشور ثالث به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست زیرا باشگاه های ایرانی از حمایت هواداران خود محروم می شوند و با شرایط آب و هوایی آن کشور نیز آشنایی ندارند، مسئولان فدراسیون و مدیران باشگاه ها باید برای این مسئله چاره ای بیاندیشند تا تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند بیش از این متضرر نشوند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار