اهواز؛

لزوم تلاش برای حل مشکلات اردوی دانشجویی

رئیس دانشگاه شهید چمران اهوازبرلزوم حل مشکلات تأمین اتوبوس در اردوهای دانشجوی تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛دکتر غلامحسین خواجه ، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: درصدد تغییر زمان برگزاری اردوهای راهیان نور خوزستان هستیم تا در دوران اوج سفرها امکانات استان در اختیار کاروان‌های اعزامی به خوزستان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: باید کمک کنیم تا مشکلات تأمین اتوبوس در اردوها رفع شود زیرا اغلب کاروان‌ها از طریق خطوط ریلی به خوزستان می‌آیند و پس از ورود برای رفتن به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از اتوبوس استفاده می‌کنند.

خواجه افزود: درباره برنامه‌های کنگره شهدای دانشجو با دکتر فرهادی وزیر علوم، صحبت‌هایی داشتم. امیدوارم در صورتی که برنامه ایشان مشکلی نداشته باشد، در کنگره حضور پیدا کنند. از آیت‌الله جزایری نیز قطعاً به‌عنوان سخنران برای حضور در کنگره دعوت می‌شود.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور در زمان‌های دیگر و پیش از پایان سال، گفت: سال گذشته نیز این بحث مطرح شد؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران در این راستا اردوهایی را برگزار کرد، اما باید این کار تبدیل به یک برنامه استانی شود و اردوهای خوزستان از قبل انجام شده باشد تا بتوانیم در نهایت امکانات استان را در زمان اوج برگزاری اردوها در اختیار دانشجویان دیگر استان‌ها قرار دهیم.

 خواجه با اشاره به برگزاری کنگره شهدای دانشجو به میزبانی دانشگاه شهید چمران در 17 اسفندماه، افزود: در دانشگاه‌ها کارهای مختلفی در یادواره‌های شهدا انجام شده است؛ از دانشگاهیان می‌خواهم که فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را به کنگره نهایی ارائه کنند تا گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه‌ها نمایش داده شود. در بحث مالی کنگره نیز 60 درصد هزینه بر عهده دانشگاه شهید چمران و 40 درصد سهم دیگر دانشگاه‌های استان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.