در حاشیه نشست هیات دولت؛

واعظی: دولت هیچ برنامه‌ای برای گران شدن اینترنت، تلفن همراه و ثابت ندارد

وزیر ارتباطات گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای گران شدن اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت ندارد.

واعظی: دولت هیچ برنامه‌ای برای گران شدن اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره کنترل 5 هزار کانال تلگرامی و برخی سایت‌ها در زمان نزدیک به انتخابات گفت: کنترل کردن کانال‌ها و سایت‌‌هایی که به جرایم مرتکب می‌شوند ارتباطی به زمان انتخابات و غیر از آن ندارد.

وی تأکید کرد: پلیس فتا، وزارت اطلاعات و قوه قضاییه با مشاهده هرگونه تخلفات با آن برخورد می‌کنند، همچنین کارگروه تعیین مصادیق نیز با حضور نمایندگان دستگاه‌ها با سایت‌های غیراخلاقی برخورد خواهند کرد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: ما همواره به دنبال ایجاد فضای مجازی سالم هستیم، سیاست دولت در جهت دسترسی آزاد به اطلاعات است و مردم می‌توانند از این فرصت برای اطلاع رسانی استفاده کنند.

واعظی از گران نشدن نرخ قیمت‌های تلفن همراه، ثابت و اینترنت خبر داد و گفت: دولت به هیچ وجه به دنبال افزایش این تعرفه‌ها نیست و در لایحه بودجه 96 نیز وزارت ارتباطات چیزی را گران نکرده است.

وی درباره صدور مجوز به برخی شرکت‌های اتومبیل‌سازی اظهار داشت: در دنیا بستر فضای مجازی امکانی را برای مشاغل دانش محور و الکترونیک به وجود می‌آورد که امروز در کشور ما نیز این مهم رخ داده است و نمی‌تواند فقط مربوط به شرکت ‌های اتومبیل‌رانی نمی‌شود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: برای این مهم با وزرای مختلف و مدیران عامل این شرکت‌ها جلساتی را برگزار کردیم که به دنبال این جلسات به یک نقطه واحدی رسیدیم که مربوط به قوانین‌مان می‌شد.

واعظی خاطر نشان کرد: بخشی از قوانین ما مربوط به مشاغل گذشته و سنتی است که باید اصلاح شود به گونه‌ای که اگر مشاغل دانش محور در کشور به وجود می آید نباید به گونه‌ای باشد که خدشه یا ضربه‌ای را به مشاغل سنتی وارد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
ای کاش دست از سر این اینترنت بر میداشتین. هر روز یه تصمیم میگیرن
آخرین اخبار