شنیشل: غیبت لژیونرها کیفیت بازیمان را با ایران کاهش می دهد

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: هرچند غیبت 6 لژیونر تیم تاثیر مستقیمی بر کیفیت بازی دارد اما سایر بازیکنان در بازی مقابل ایران پیشرفت می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال عراق قرار است 28 اسفند در دیدای تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان برود.
 
فدراسیون فوتبال عراق از مدت ها پیش درخواست انجام دیدار دوستانه بین تیم های ملی 2 کشور را به طرف ایرانی ارائه کرده بود اما فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته خبر انجام این بازی را روی سایت رسمی خود قرار داد.
 
برهمین اساس راضی شنیشل سرمربی تیم ملی عراق در گفت و گو با روزنامه "ملاعب" این کشور از برگزاری این بازی ابراز خوشحالی و تصریح کرد: خوشبختانه فدراسیون فوتبال ایران با برگزاری این دیدار دوستانه در زمانی مناسب موافقت کرد. تیم ملی عراق پیش از بازی با استرالیا در مقدماتی جام جهانی به برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل تیمی باکیفیت و قدرتمند نیاز داشت.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه غیبت 6 لژیونر عراق، کیفیت و فایده این بازی را برای ما کاهش می دهد اما در هر صورت دیدار دوستانه با ایران منجر به پیشرفت سایر بازیکنان می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار