حضور رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو و مدال‌آوران سال ۹۴

مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و مدال آوران سال ۹۴ کشور با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

حضور رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو و مدال‌آوران سال ۹۴به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و مدال‌آوران سال 94 کشور از ساعت 7:30 صبح شنبه 144 اسفند ماه در سالن اجلاس سران آغاز می‌شود.

در این مراسم حسن روحانی رئیس جمهور، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها و میهمانان و مقامات کشوری در کنار قهرمانان ایران حضور خواهند داشت.

کاروان ورزشی ایران با نام امام رضا (ع) در المپیک 2016 ریودوژانیرو در 14 رشته کشتی آزاد و فرنگی، وزنه‌برداری، تکواندو  ، بوکس، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، شمشیربازی، والیبال، جودو و شنا شرکت کرد.

ورزشکاران ایران در رشته های وزنه‌برداری، تکواندو ، کشتی آزاد و فرنگی و تکواندو  موفق شدند هشت مدال (3 طلا، یک نقره و 4 برنز) را برای ایران به ارمغان بیاورند.

کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزنه‌برداری و حسن یزدانی در کشتی آزاد سه طلایی کاروان ایران در المپیک ریو بودند. کمیل قاسمی نیز تنها مدال‌آور نقره ایران در المپیک ریو بود. سعید عبدولی و قاسم رضایی در کشتی فرنگی، حسن رحیمی در کشتی آزاد و کیمیا علیزاده در تکواندو  توانستند ایران را صاحب 4مدال برنز کنند تا کاروان ایران در این دوره در جایگاه بیست و پنجم قرار بگیرد.

ورزشکاران جانباز و معلول ایران هم در پانزدهمین دوره از بازی‌های پارالمپیک کاروان ورزشی ایران موفق به کسب 24 مدال (8 مدال طلا، 9 نقره و 7برنز ) شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.