رئوفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تعامل حزب ایران زمین با "جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت" برای انتخابات ریاست جمهوری

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش را تشریح کرد.

یابولقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: بعد از تصویب جدول مکانیزم ارزیابی نامزدهای ریاست جمهوری، ما وارد مرحله انطباق هر یک از گزینه‌ها با شاخص‌های مورد نظر شدیم.

وی با اشاره به اینک از 44 گزینه اولیه با اجماع، 13 نفر حذف شدند و 31 نفر باقی ماندند، ادامه داد: در مراحل بعدی و با توجه به 7 معیار پیش‌بینی شده در جدول، فقط 14 نفر باقی ماندند که ما این افراد را هم ارزیابی می‌کنیم تا اولویت 1 تا 5 حزب ما برای ریاست جمهوری مشخص شود.

رئوفیان در رابطه با زمان اعلام گزینه‌های حزب ایران زمین برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از اعلام وضعیت صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، ما 5 گزینه مورد نظر خود را معرفی می‌کنیم.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین تصریح کرد: شورای مرکزی حزب ایران زمین در آن مقطع با 5 گزینه نهایی دیدار خواهد کرد و از برنامه‌ها و سیاست‌های آینده آنان به ویژه در زمینه حل مشکلات اقتصادی سوال خواهد کرد تا ارزیابی ما نسبت به گزینه‌ها دقیق‌تر شود و به فرد نهایی دست پیدا کنیم.

رئوفیان خاطر نشان کرد: بعد از مشخص شدن گزینه نهایی، یا حزب اسلامی ایران زمین به طور مستقل وارد انتخابات 96 می‌شود و یا در تعامل با جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت که متشکل از حدود 20 حزب پروانه‌دار است، وارد عرصه انتخابات می‌شود.
 
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در رابطه با فعالیت‌های حزب ایران زمین برای انتخابات شوراها گفت: در این زمینه هم جدول ارزیابی ما تنظیم شده است اما هنوز به مصادیق و نامزدهای مورد نظر خود نرسیده‌ایم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار