آبادان؛

کسب ۲۶ رتبه برتر دانش‌آموزان شادگان در مسابقات قرآن و عترت و نماز

مدیر آموزش و پرورش شادگان از کسب ۲۶ رتبه برتر توسط دانش‌آموزان دختر شادگانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز در خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سید صالح فاضلی گفت: دانش آموزان دختر شهرستان شادگان با کسب ۱۶ مقام اول و پنج مقام دوم و پنج مقام سوم، رتبه اول مسابقات قرآن، عترت و نماز قطب یک استان خوزستان در شهرستان قرآنی و شهید پرور ماهشهر را کسب کردند.

وی با تبریک کسب مقام های برتری قرآنی توسط دانش آموزان این شهرستان در دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز افزود: این موفقیت بزرگ قرآنی برای دانش آموزان شهرستان شادگان حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی دانش آموزان، مربیان و خانواده ها و مدیریت آموزش و پرورش است و امیدواریم که خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی گام های موثری برداریم.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: گام‌های مصمم و همدل و پرتلاش فرهنگیان، دانش آموزان، اولیا و اساتید قرآنی شهرستان شادگان بار دیگر برگ زرین و افتخاری دیگر را برای این شهرستان در عرصه قرآن، عترت و نماز در سطح استان خوزستان رقم زد.

فاضلی مدرسه را کانون اصلی اقدامات تربیتی عنوان کرد و گفت: باید بتوانیم در بخش تربیتی نسل‌های آینده گامی موثر برداریم و تاکنون نیز توانسته‌ایم در مسیر آرمان‌های نظام مقدس اسلامی ایران موثر باشیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.