ادعای دیوانه کننده شکارچی اشباح + فیلم

در این فیلم که بصورت اتفاقی از یک خانه قدیمی در انگلیس تهیه شده است موجودی عجیب دیده می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ " کیلی فوولر " مرد 28 ساله ای که در زمینه اشباح فعالیت دارد در یکی از آخرین تجربیاتش با استناد به یک فیلم ادعایی عجیب را مطرح کرده است. وی که به تازگی در یکی از قدیمی ترین خانه های انگلیس حضور یافته می گوید تقریبا توسط شبح یک راهب تسخیر شده بود.
 
وی به همراه همسرش " ساچیس لیلیان" که او نیز یک مدیوم است به این خانه رفته بودند. در لحظه ای که کیلی فوولر به همراه همسرش و سایر اعضای خانواده به طبقه پایین این خانه مراجعه می کردند در آینه آویزان به دیوار، تصویر یک شبح دیده می شود. بنا بر ادعای خانواده " پریتچارد" که صاحب این خانه هستند آنها سالها توسط همین شبح مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند.

" کیلی" در این خصوص گفت: " بنا بر تایید این خانواده شبحی که در این فیلم دیده می شود همان شبحی است که آنها بارها پیش از این در این خانه مشاهده کرده بودند."

" لیلیان" نیز در این خصوص گفت : " احساس می کنم که در آن خانه به جز یک موجود، شبح های دیگری نیز حضور د اشتند. فعالیت آنها بسیار زیاد بود. هنگامی که در یک صحنه حضور پیدا می کنم وجود انرژی های منفی را کاملا حس می کنم. صادقانه می گویم که در این خانه انرژی های منفی زیادی حضور داشتند. قصد داریم دوباره به این خانه مراجعه کنیم و حتما این بار از پخش زنده استفاده خواهیم کرد."

ادعای دیوانه کننده شکارچی اشباح + فیلم







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار