جمشیدی: بدهی باشگاه به ژوزه 6/5 میلیارد تومان است/ دفاعیات خوبی برای شکایت نیلسون ارائه کردیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی باشگاه به ژوزه 6/5 میلیارد تومان است که باید این مبلغ پرداخت کنیم.

علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  درباره آخرین وضعیت پرونده های حقوقی باشگاه پرسپولیس در فیفا اظهار کرد: متاسفانه به علت بی تدبیری مدیران قبلی در پرداخت مطالبات پرونده های زیادی در فیفا داریم که مهمترین پرونده مربوط به شکایت مانوئل ژوزه است که بعد از دفاع در دادگاه cas منتظر رای این پرونده هستیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: بدهی باشگاه به ژوزه نزدیک به 6/5 میلیارد تومان است که بعد از صدور رای دادگاه cas باید این مبلغ پرداخت کنیم و امکان توافق بر سر مبلغ قرارداد با ژوزه وجود ندارد. 

جمشیدی درباره زمان صدور رای شکایت ژوزه بیان کرد: اطلاعی از زمان صدور رای نداریم و منتظر رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش هستیم تا اقدامات لازم انجام بدهیم و باشگاه دچار مشکل نشود. 


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت نیلسون دروازه بان برزیلی گفت: این دروازه بان برزیلی به خاطر طلیش از باشگاه شکایت کرده است و مدارک محکمه پسندی به فیفا ارائه کردیم و هواداران نگران شکایت این دروازه بان نباشند چرا که دفاعیات خوبی انجام دادیم. 

وی در باره شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده دایی همچنان باز است و  کمیته استیناف قرار است رای نهایی در این خصوص صادر کند. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی فیفا بعد از صدور رای پرونده مانوئل ژوزه مهلتی برای پرداخت طلب این مربی به باشگاه پرسپولیس می دهد و بعد از آن اقدامات بعدی انجام می دهد. به هر حال نگرانی بابت کسر امتیاز وجود ندارد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار