کرمانشاه؛

بهره مندی مددجویان از آموزش های رایگان

۹۲مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جوانرود در بهمن ماه سال جاری به منظور فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای رایگان معرفی شده اند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیر کمیته امداد شهرستان جوانرود با بیان اینکه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای رایگان موجب توانمندی مهارتی مددجویان خواهد شد، گفت:مددجویان علاقه مند به فراگیری آموزش های مهارتی و فنی می توانند با صلاحدید کمیته امداد از آموزش های فنی تا سقف ۱۰ میلیون ریال بهره مند شوند.

به گفته ویسی این نهاد در بهمن ماه امسال بیش از ۱۶۰ میلیون ریال اعتبار برای ارائه آموزش های مهارتی به این تعداد از مددجویان اختصاص داده است.خیاطی، گیوه بافی و رایانه از اصلی ترین رشته های مهارتی بوده که مددجویان در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: همچنین از ابتدای سال ۹۵ تاکنون۲۲۲ مددجوی دیگر در شهرستان جوانرود با اعتباری بیش از۳۲۰ میلیون ریال به آموزشگاه های آزاد معرفی و از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند؛ مددجویان دارای مهارت می توانند از تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال برخوردار شوند.

ویسی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال با اقساط بلند مدت و به صورت قرض الحسنه در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می گیرد، اظهار کرد: ۵۹ مددجوی جوانرودی در بهمن ماه امسال از تسهیلات اشتغال تامین شده از منابع امدادی و بانکی با اعتباری بیش از هشت میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال بهره مند شده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.