آذری: به صعود از گروهمان امیدوار هستیم/ساختار فعلی فوتبال ایران باید اصلاح شود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با وجود کسب یک امتیاز از دو بازی گذشته در لیگ قهرمانان آسیا هنوز هم برای صعود از گروه شانس داریم.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدارهای تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اگر چه تیم ما از دو بازی گذشته خود در این رقابت ها تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است اما من به کادرفنی و بازیکنان ذوب آهن خسته نباشید می گویم، در بازی با الاهلی عملکرد تیم ما بسیار خوب بود اما در نهایت متحمل شکست دو بر یک شدیم با این وجود هنوز هم برای صعود از گروه خود شانس داریم.

وی ادامه داد: در بازی آینده باید در ازبکستان به مصاف تیم بنیادکار برویم، در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرایط خاصی برای تیم های ایرانی در نظر گرفته شد و با توجه به توصیه فدراسیون فوتبال باشگاه ذوب آهن در این رقابت ها شرکت کرد،اگر چه من اعتقاد داشتم که تیم های ایرانی می توانستند در مسابقات امسال شرکت نکنند حتی اگر به قیمت محرومیت دو یا سه ساله تیم های ما تمام شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به تجربیات این باشگاه در زمینه مدیریت منابع مالی گفت: در ابتدای لیگ شانزدهم، هجده میلیارد از بودجه شرکت کاهش پیدا کرد و ما با هماهنگی که با اعضای هیئت مدیره باشگاه داشتیم توانستیم این کمبود بودجه را مدیریت کنیم.

آذری افزود: حاضریم تجربیات خوب باشگاه ذوب آهن در زمینه مدیریت مالی را در اختیار سایر باشگاه ها قرار دهیم، به نظر من ساختار فعلی فوتبال ایران دچار اشکال است و به طور حتم باید اصلاح شود، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در آینده ای نه چندان دور تمام باشگاه ها بتوانند برای خود درآمدزایی کنند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار