عبدالله علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تنوع در چیدمان اکران نوروز رعایت شده است

فیلم‌های کمدی درلیست فیلم‌های نوروزی هستند که می توانند با جذابیتی که دارند مخاطب را در این ایام چند بار به سینما بکشانند .

عبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت : امسال از ژانرهای  مختلف  در نوروز فیلم داریم و این به جذب مخاطب کمک می‌کند. 
 
تهیه‌کننده فیلم «آس و پاس» تصریح کرد : فیلم‌های کمدی در لیست فیلم‌های نوروزی هستند که می توانند با جذابیتی که دارند مخاطب را در این ایام چند بار به سینما بکشانند. 

علیخانی خاطر نشان کرد : در کل در سینمای ما با بضاعتی که دارد در  چند نوع ژانر بیشتر فیلم تولید نمی‌شود که با این وجود این معضل در  تولید سینمای ایران فیلم‌های اکران نوروز گزینه‌های مناسبی هستند . 

این تهیه‌کننده  اظهار داشت : ما باید برای تولیدات سینما کاری کنیم که از اکران‌های پر رونق مقطعی گذر کنیم و همه ایام سال را به اکران نوروز و تابستان تبدیل کنیم . 

علیخانی در مورد بازخورد  مخاطب هم با چیدمان اکران نوروز ادامه داد : مردم قبل از اهالی سینما حتی با یک تبلیغ ساده متوجه فیلم خوب و بد می‌شوند و فیلم خودشان را انتخاب می‌کنند، نکته مهم این است که باید فیلم‌ها  طوری برنامه‌ریزی و انتخاب شود که هر قشری با هر رده تحصیلی و طبقه‌ای بتواند از فیلم‌ها استفاده کند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.