رابطه پیروزی ترامپ در انتخابات و افزایش خودکشی دانشجویان

دو استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا اعلام کردند تشویش‌های ناشی از سیاست‌های رییس جمهور آمریکا موجب افزایش خودکشی در میان دانشجویان شده است.

رابطه انتخاب ترامپ و افزایش خودکشی دانشجویانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، دو استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا اعلام کردند تشویش‌های ناشی از سیاست‌های دولت ترامپ، رییس جمهور آمریکا موجب افزایش خودکشی در میان دانشجویان این کشور شده است.

بر این اساس، دو استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا با ارسال نامه‌ای به رئیس این دانشگاه، تشویش‌های ناشی از سیاست دولت ترامپ را با افزایش خودکشی در میان دانشجویان مرتبط دانستند.

رابرت پولاک (Robert Pollack) و لِتی ماس-سالِنتیجن ((Letty Moss-Salentijn روسای کمیته امور دانشگاه کلمبیا در نامه خود به لی بولینگِر، رییس این دانشگاه مورخ 24 فوریه سال جاری میلادی اظهار داشتند: «می‌دانیم که هیچکس در دانشگاه کلمبیا نیست که از زمان انتخابات [ریاست جمهوری آمریکا] به شکلی مزمن و عمیق ناراحت نباشد. دلیل این مسئله سیاست‌های دولت است. می‌دانیم این ناراحتی برای دانشجویان ما نیز پیش آمده است و خودکشی‌های زیاد دلیلی جز این ندارد».

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار