ویسی: اگر از جپاروف ناراضی بودم به او اجازه بازی نمی دادم /حسینی: بدن بازیکنان ذوب آهن تحلیل رفته بود

سرمربی دو تیم سپاهان و ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی به مسائل مهمی اشاره کردند.

ویسی:/حسینی:به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به 22 بازی آسیایی بدن‌هایمان تحلیل رفته بود. اساس کار سپاهان نیز ضدحملات بود. با وجود هشدارهایی که داده بودیم در دام آنها افتادیم. پس از گل اول سپاهان دفاع کرد و دوباره در ضدحمله به گل رسید.


وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و تعویض‌های خوبی داشتیم و این برد را به سپاهان تبریک می‌گویم.

حسینی گفت: بچه هایمان در این دیدار غافلگیر شدند. ما باید سراپا حمله می‌کردیم و این همان چیزی بود که آنها می‌خواستند.

وی درباره احسان پهلوان گفت: فشار زیادی روی احسان است و بدن بچه ها در بازی‌های آسیایی تحلیل رفته بود. متاسفانه هر 4 روز بازی داریم و باید تقسیم نیرو کنیم. با توجه به فشار لیگ و آسیا تیم‌هایی که در هر دو جام هستند مشکل دارند. ما نیز باید راهکاری داشته باشیم تا مشکل را حل کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش در 6 بازی فقط یک امتیاز کسب کرده است گفت: باید بازیکنان متنوعی داشته باشیم که ما داریم. زمانی که توپ‌ها گل نمی‌شود و راحت گل می‌خوریم این مشکلات پیش می‌آید و بازیکنان دچار فشار روحی می‌شوند. تیم ما هم جوان است و باید این مسائل را سپری کند.

وی افزد: اگر ‌می‌توانستیم 6-7 تعویض می‌کردیم. وقتی این تعداد بازیکن در زمین خسته هستند باید آنها را عوض کرد ولی ما فقط 3 بازیکن می‌توانیم تعویض کنیم

حسینی درباره داوری گفت: نظر خاصی ندارم. فقط یک صحنه پنالتی می‌توانست روی تبریزی باشد که من به خوبی ندیدم.
وی درباره بازی دادن به حدادی‌فر گفت: حدادی‌فر را چون آسیب دیده بود تعویض کردم ولی او باید در این بازی به میدان می‌رفت. در بین دو نیمه نیز به خاطر مصدومیت تعویض شد.

ویسی:/حسینی:عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر یک سپاهان مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: می توانستیم در این دربی شجاعانه و باهوش بازی کنیم. بازیکنانم تمام مواردی که خواسته بودم را در زمین پیاده کردند و نقاط ضعف و قوت حریف را هم پوشش دادند.

وی افزود: به هواداران به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم به آنها بدهکار بودیم و باید این دربی را می‌بردیم. تیم جوانی داریم که باید از آنها استفاده کنیم. خدا را شکر امروز توانستیم پیروز این مسابقه شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص سرور جپاروف و اینکه در ابتدای نیم‌فصل گفته می‌شد از جذب این بازیکن رضایت ندارید، تصریح کرد: اگر از او ناراضی بودم به او بازی نمی‌دادم. جپاروف از نظر اخلاقی و فنی بازیکن مفید و خوبی است و ما خوشحالیم که او در تیم ما بازی می‌کند.خوشحالم که به او بازی دادم و وجودش در تیم مفید واقع شد.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر غیبت طالب ریکانی در این دیدار خاطرنشان کرد: وی به علت عدم پرداخت مطالبات مدیربرنامه‌هایش محروم است.

وی در خصوص بازیکنان غایب خود گفت: جپاروف قرار است به تیم ملی ازبکستان بپیوندد و حاج‌صفی نیز پس از بازی مقابل سیاه‌جامگان به اردوی تیم ملی خواهد رفت و 8 فروردین به تیم ما باز خواهند گشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.