حسینی: قهرمانی ما هنوز حتمی نشده است/ برای بازگشت رضاییان با برانکو صحبت می کنم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اختلاف امتیاز ما با رقبا قابل جبران است و قهرمانی ما هنوز حتمی نشده است.

حسینی: قهرمانی ما هنوز حتمی نشده است/ برای بازگشت رضاییان با برانکو صحبت می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجلال حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: با ارائه یک بازی خوب و منطقی توانستیم مقابل تیم نفت به پیروزی برسیم. البته این بازی برای ما تمام شده و باید به فکر بازی‌های آینده خود باشیم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم. این اختلاف امتیاز باعث نخواهد شد ما از الان فکر کنیم قهرمان شدیم. در لیگ‌های معتبر اروپایی بارها مشاهده کرده‌ایم اختلاف 10، 11 امتیازی در صدر جدول جبران و جای تیم‌ها جابه‌جا شده است. 

وی ادامه داد: از امروز باید تمرکزمان روی دیدارهای آینده خود و به خصوص بازی بعدمان باشیم. دیدار بسیار سختی مقابل  قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و نماینده شایسته ایران در آسیا داریم. استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر عالی نتیجه گرفته است، ما نیز فرصت داریم به همراه هواداران‌مان تا امشب خوشحال باشیم اما این پیروزی از فردا برای ما تمام شده است و باید فقط به دیدارهای سخت آینده فکر کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره  غیبت چند بازیکن پرسپولیس مقابل نفت تهران عنوان کرد: به طور حتم نبود این بازیکنان تأثیرگذار است اما امروز بازیکنان جوان ما به خوبی جای این بازیکنان را پر کردند. 

حسینی درباره برگزاری دیدار نفت - پرسپولیس در ورزشگاه تختی عنوان کرد: نفت میزبان این دیدار بود و این مسئله حق طبیعی این تیم است که هر جا دوست دارد بازی کند. ما قبل از بازی در این خصوص حرفی نزدیم، البته می‌توانیم درباره مشکلات ورزشگاه تختی صحبت کنیم. چمن این ورزشگاه و نحوه ورود هواداران دچار مشکل است و امیدواریم اگر در آینده قرار به برگزاری بازی در این زمین است، این مشکلات برطرف شود. 

وی درباره  شایعاتی مبنی بر مخالفت بازیکنان پرسپولیس با بازگشت رضاییان به تمرینات این تیم شنیده می‌شود، گفت: این موضوع صحت ندارد ،رضاییان دوست ما است و از وی حمایت و پشتیبانی می کنیم.  امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات حل شود تا شاهد بازگشت دوست خود به تیم باشیم.من نیز به عنوان نفر اول برای بازگشت رامین با برانکو صحبت می‌کنم. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات مالی باشگاه نفت عنوان کرد: متأسفانه مسئولان این باشگاه به هیچ عنوان پاسخگو نیستند. وقتی من می‌گویم ما هم باید به فیفا شکایت کنیم برای این است که آنجا راحت‌تر به این مسائل رسیدگی می‌کنند. این تیم در حالی که با بازیکنان سابق خود تسویه حساب نکرده بازیکن جدید می‌گیرد و مطمئن باشید در پرداخت حقوق این بازیکنان نیز دچار مشکل خواهد شد. کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان نمی‌توانند جلوی این مشکلات را بگیرند و مطمئن باشید نه تنها این شرایط امسال نیز ادامه خواهد داشت، بلکه در سال‌های آینده نیز این تیم‌ها همین‌گونه عمل خواهند کرد و هیچ کس نیز جلودار آنها نخواهد بود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار