کرمان؛

دستاوردهای بزرگ رزمایش کوثر

با اجرای رزمایش کوثر در جنوب و شرق کرمان ۵۶۰منطقه آلوده پاکسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬سردار رضا بنی اسدی فر امروز در آیین اختتامیه رزمایش مشترک کوثر ویژه جنوب و شرق استان کرمان در جیرفت افزود: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز جنوب و شرق استان (طرح کوثر) با رمز یا فاطمه الزهرا (س) به مدت سه روز در این مناطق برگزار شد که دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 560 منطقه آلوده شامل 400 منطقه روستایی و 160 منطقه شهری جنوب و شرق استان با اجرای طرح کوثر پاکسازی شد.

وی به نزدیک شدن سال جدید و سفرهای نوروزی اشاره و خاطر نشان کرد: استان کرمان زمینه های گردشگری خوبی دارد و مسافران زیادی از این استان بازدید می کند بنابراین برای ایجاد امنیت بیشتر در نوروز رزمایش طرح کوثر برگزار شد.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ضریب امنیت اجتماعی در منطقه جنوب و شرق استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در این رزمایش 300 تیم در کنار ماموران انتظامی شهرستان های جنوب و شرق استان عملیات های مختلف انتظامی و امنیتی را انجام دادند.

وی از کشف سه تن مواد مخدر، 299 دستگاه مسروقه و دستگیری 380 نفر در مدت برگزاری رزمایش کوثر خبر داد و افزود: امنیت زیربنای همه فعالیت هاست بنابراین در این زمینه تلاش جهادی انجام می دهیم.

سردار بنی اسدی فر گفت: امنیت مطلوبی در استان کرمان حاکم است و برگزاری این مانورها در زمینه افزایش ضریب امنیت اجتماعی می باشد.

طرح مشترک کوثر جنوب و شرق استان امروز ٬سه شنبه ٬ با حضور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان، فرمانده انتظامی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اعضای شورای تامین شهرستان های جنوب و شرق کرمان در ستاد فرماندهی انتظامی جیرفت به پایان رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار