در حاشیه نشست هیات دولت؛

چیت‌چیان: بیش از 4 میلیون روستایی از آب شرب بهره‌مند شدند

وزیر نیرو گفت: امروز بیش از 4 میلیون نفر از روستاییان از آب شرب برخوردار شدند.

چیت‌چیان: بیش از 4 میلیون روستایی از آب شرب بهره‌مند شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز جلسه هیات وزیران گفت: فعالیت‌های اصلی ما در سال جاری تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بود که همواره از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: ما با توجه به اهداف مشخص شده تلاش کردیم در جهت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم که بر این اساس وعده‌مان برای احداث 14 سد در سال جاری به ثمر نشست، امروز نزدیک به 15 سد تأسیس کردیم و شاید روزهای آینده نیز سدهای دیگری به بهره‌برداری برسد.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: در راستای فعالیت‌های وزارت نیرو وعده ما این بود که 2000 مگاوات برق وارد مدار شود که امروز این میزان به 2 هزار و 200 مگاوات رسیده است.

چیت‌چیان با تأکید بر اینکه امروز بیش از 2000 روستا وارد شبکه آبرسانی شدند گفت: همچنین امروز بیش از 4 میلیون نفر از روستاییان از آب شرب برخوردار شده‌اند.

وی با اشاره به کاهش تلفات شبکه توزیع برق گفت: در راستای اقدامات وزارت نیرو نصب کنتورهای هوشمند در شبکه توزیع برق و چاه‌های کشاورزی برای کنترل میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی اقدامات خوبی شده است که می‌توان آن را بسیار خوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار